A girl is a person who screams at the mouse and smiles at the wolf.

Drog en snabbis i tvättis nu på morgonen medans lilleman sov. Tvätthögen med spyor & bajs började miinst sagt lukta. När jag konkade tillbaka alla mina tvättsäckar så passerade jag ett gäng samhällstjänstare som alla glodde ögonen ur sig, för att jag är så freakin' hot idag antog jag?
När jag passerat den lilla gruppen så ropar plötsligt en man efter mig och frågar om jag vill ha hjälp att bära?
Ditt lilla smygarpervo tänkte jag men log och frågade varför jag skulle behöva hans hjälp?
Alla brast ut i ett gott skratt, på min bekostnad?!
-Nej för att du är så liten och bräcklig, det ser ut som att du kommer mosas av de där säckarna.
Jag bara log för mig själv och traskade vidare med mina 50 kg tvätt. Om han bara visste vilken komplimang han precis gett mig!

Liten & bräcklig va, de va inte igår man hörde det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0