A girl should be two things: classy and fabulous

Igår var vi i lekparken med Rana & Yasmine och hennes vän Pernilla med sin son Noah:)
Milo traskade runt, gungade, åt sand och stormtrivdes, haha lilla älskling han blir helt lycklig av suuulen.

Nu har jag städat bort efter helgens släng av lathet, fick ååångest när jag vaknade och möttes av all disk och smuts!! Att städa är terapi !:)
Nu ska jag slänga i mig en till kopp kaffe sen gå och gymma för att sen möta upp Amina i stan och styra upp mig lite efter denna låånga vidriga vinter. Det blir frans/brynfärgning & vaxning. Hej sommaaar!!<3

 

Kommentarer
Postat av: Sarah

min lilla griiiiiiis :) solen i ögonen minen/kolsyra minen ahahahaha

2011-04-20 @ 02:21:02
URL: http://sarahangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0