As I laid there on his chest, listening to his heart beat, I knew at that moment that I loved him.

Goood dag!
Sjuukt dålig uppdatering på den här bloggen men det har sina orsaker. Har inte hunnit döda min tristess vid datan en enda minut just för att det inte finns någon tid att döda längre:)
Har myst med mina underbara älsklingar, jobbat & varit hos släkten. Att vardagen kunde kännas såhär häärlig trodde jag inte men det är den verkligen!

Nu ska jag ta och dricka en kaffe på balkongen o sen passa på att sätta igång med middagen medans lilleman sover, han blev såå trött efter att ha varit på promenad med baba i suuuulen haha. Sarah kommer över ikväll så ska fixa något eeextra gott:)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0