Because of you..I laugh a little harder, cry a little less, and smile a little more

Eftersom att min lilla älskling varit såå sjuk och ynklig de senaste dagarna så kände jag att jag ville göra något lite extra för honom nu när han mår bättre igen. Jag behövde inte klura speciellt länge innan jag kom på hur, stooora mumsiga kanelbullar!
Jag har aldrig sett någon så lycklig som Milo med en kanelbulle i handen. Och eftersom att det inte händer särskilt ofta att han får det så kan jag bara tänka mig hans min imorgonbitti då vi slår oss ner vid matbordet för frukost.
Istället för nån tråkig gröt så kommer mami med en stor nybakad kanelbulle och ett glas mjölk. Ååååh mitt lilla hjärtegull, jag vet precis hur han kommer se ut. Han kommer börja sprattla med benen, slå med sina små händer i bordet och med det största leende och den söötaste smilegropen kommer han utropa naaaam naaam naaam!
Maamis lilla sööötis<3




Gooodnatt gott folk!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0