I call myself a 'domestic goddess

Jag blir bara lyckligare för var dag som går. Äntligen börjar saker & ting ruuulla! Efter regn kommer solsken:D
Jobbet flöt på lätt som en plätt hela dagen, sen mötte jag upp Sarah som hade haft Milowski en timme och tuggat lite här i orten, haha.
Har bara pussat och snuffsat på min lilla älskling sen vi kom hem, saknar han varje sekund och känner grov separationsångest nu när jag inte har alla dom där timmarna då vi bara är hemma och myser varje dag. Men tiden då vi väl har det och speciellt helgerna är uunderbara<3

Nu ska jag sätta igång med middagen. Det blir en kyckling & currypastasallad som jag åt hos Shi förut, den knäääcker! Till efterrätt blir det glass och jordgubbar på balkongen. Trots vår lilla minibalkong så älskar jag den, sol från morgon till kväll. Bäästa.

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0