I definitely believe in plastic surgery. I don't want to be an old hag. There's no fun in that.

Dagens middag blev, ja vad blev det egentligen? En pastasallad utan sallad.
Väl inne på ica blev det totalt tomt i skallen, precis som vanligt och på min lilla inköpslista stod det bara; bananer, kaffe, sojamjölk. Varför måste jag envisas med att alltid skriva ned det jag ALLTID köper och som jag per automatik tar ändå?

Kände efter vad min mun & mage var sugen på och vips hade jag middagen klar i mitt huvud
Pasta, kyckling, kokt ägg, avocado, fetaost & vitlök&chiliaioli, hemmagjord måste tilläggas!
Sen på med överdrivet mycket citron & örtsalt.



Nu ser jag en aning gravid ut efter att ha levt på äppelpaj, morotscupcakes & yoghurt några dagar.
Ja menar, man vill ju inte riskera att va benig på stranden! Hähähäh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0