If you truly love someone, you'll forgive the unforgivable.

Är heeelt slut efter en lång dag. Kom tillbaka till vällingby först vid sextiden och mötte upp Sarah & Milo som hade gått en shoppingrunda och ätit middag ihop. Sen åkte jag direkt hem, badade lillen och stoppade han i säng. Fyy har knappt umgåts med min lilla älskling idag:(. Känner mig fortfarande helt förvirrad och tafatt när jag åker till stan utan barnvagnen och tanken på att jag glömt han någonstans slår mig heela tiden, haha ett nervvrak!

Nu ska jag äta middag hade jag tänkt men det lutar nog åt yoghurt, en dusch och big brother. Sen måste jag decka för imorgon blir det en minst lika lång dag med jobb diiirekt efter dagislämning. Pheew, helt orutinerad på detta vanliga liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0