Irony is just honesty with the volume cranked up

Massagen va gryyym igår, kände mig som en människa igen och det är garanterat något jag kommer fortsätta med och varmt rekomenderar alla småbarnsmammor!!!!:)
 Efteråt åkte jag och hämtade upp lillen på dagis, mötte upp Sarah och gick till appos för fredagsmiddag. Seen blev det fredagsmys i vanlig ordning!
Idag vaknade jag av att det plingade på dörren & där stod Sarah som hade haft en tuff natt. Hahah det finns inga ord för hur otaggad jag är på krogen i dessa pensionärstider och ännu värre blir det när man ser hur dåligt folk mår, tviiiiiiiii! :D Nepp nepp, jag trivs bäst här hemma med mitt the, mina små odlingar och ekot, hehe.

Nu kom jag och Milowski nyss hem efter att ha varit på middag hemma hos Amina med Ana. Huuuur trevligt som helst och på menyn stog det fajitas & blåbärspaj = matkoma.
Är helt slut så ska rulla vidare till soffan och sen decka. Imorgon blir det picknick, har hört rykten om sommarvärme så hooopppas!! :)

Puuuuss!


Kommentarer
Postat av: Shabbi

Men skönhet!!



- Ja, jag visade en bild på din prins till lillen häromdan jag ba det här är din kompis, han ska du leka med! hihi :D ..



Höööör av dig så fort du är här, vi/DOM måste ses! :D

2011-04-17 @ 13:18:38
URL: http://shabnaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0