Isn't it funny how you can still get butterflies in your stomach, even though you have known the person for years.

Dagen började seeegt med mysande i soffan till Nalle puuh & heffaklumpen som är en uuunderbar film! Och när lilla heffa snyftade efter sin mamma inuti en fälla som vidriga Kanin satt upp så började tårarna spruta. Milo gav mig en blick som sa..give me a break, sen fortsatte han mumsa på sin kanelbulle.

Lite senare på dagen så fick jag ett mycket oväntat men mycket uppskattat telefonsamtal. Så det var bara att hoppa in i duschen och bege oss mot stan. Efter mitt ärende där så passade jag på att kika in på in&finn.
Den mest fantastiska inredningsbutik ever enligt mig. Som tur va så var kontokortet hemma(!!).
Men fick med mig en ödla till hallen och två ljuslyktor till sovrummet iallafall:)



Nu ska jag ta itu med ett diskberg lika stort som mount everst.

Muaaah!


Kommentarer
Postat av: Derias

Sv: Jaa gumman det är nog hon. Shit jag minns inte ens att du varit hemma hos mig!! Faan vi börjar verkligen bli gamla som du säger haha:p

2011-04-13 @ 20:51:56
Postat av: lena

mount everst? hahaha

2011-05-01 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0