The toughest thing about being a housewife is you have no place to stay home from.

Igår började det "normala" livet igen. Upp överdrivet tidigt, lämna lillen på dagis, hem svepa tre koppar kaffe för att ens kunna hålla ögonen öppna. Åka och jobba, tillbaka och hämta lillen igen, hem och städa, handla middag osv osv...ett jävla hundliv är vad det är. Men bara liiite liiite till..

Sen kom min gamla vapendragare elina hit. Det blev våfflor med jordgubbsglass, en flaska rosé, muterade jättejordgubbar och gamla minnen tills vi deckade sida vid sida, just like old times:)

Nu ska jag baka lite scones till frukost & sen åka in till stan och gå på helkroppsmassage. Jag hoppas hon kan styra upp min arma kropp någorlunda för just nu känner jag mig som en 97åring, hehe.

laaaaater.



Kommentarer
Postat av: amina

Du är så duuuuuktig! <3<3

2011-04-15 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0