When I let go of what I am, I become what I might be.

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord? Klumpig, impulsiv & väääldigt sockersöt..
Hur skulle någon annan beskriva dig med tre ord? Sarkastisk, hemmafru & väääldigt sockersöt? hehe
Hur lång är du? 163 cm
Hur mycket väger du? Målvikten är nådd, tjitjing!
Hur bor du? En mysig 2a i hässelby men flyttar till större detta år:)
När blev du senast glad över något? I fredags när jag fick ett samtal och blev befodrad utan att ens ha börjat jobba ännu, den ni! 
När blev du senast ledsen över något? När jag av misstag råkade spruta ajax istället för växnäring på mina små persiljebebisar som tack & lov överlevde!
Vad är din favoritmat? Persiskt, thai, kurdiskt, grekiskt & plankstek
Vad dricker du på krogen? Mojito & vodka redbull
Vad dricker du hemma? Kaffe på morgonen, chai på kvällen
De bästa tre sakerna i ditt liv är? min stora bebis, min lilla bebis & mig själv? :)
Vad gör du om 5 år? Då är jag färdigutbildad, jobbar, semester varje vinter och så har jag förhoppningsvis precis hittat mitt drömhus & KAN köpa det.
Vem är din förebild? I'm Oprahfierad!
Vad ska du göra nu? Ska gå och pussa min lilla gris godnatt tusen gånger bara för att han avskyr det. Sen ska jag diska, dammsuga, tappa upp ett fotbad & titta på big brother medans jag gör pedikyr & manikyr.
Hahahaha det låter som att jag planerar varje sekund av mitt liv..



Såhäär glad var jag när fina Amina kom på middag förra veckan och om ni tittar riktigt noga så ser ni mina små persiljor där bakom, hahah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är ni grannar med mig haha :) kärlek

2011-04-11 @ 21:22:47
URL: http://shirinamin.blogg.se/
Postat av: yazmin

De veet du kubani! Haha ja har lärt mig massa nya ord, dana har lekt lärare i sina brev hahahaha! Muah!

2011-04-11 @ 22:05:04
URL: http://desperatehousewifey.blogg.se/
Postat av: ems

Haha de är en vanesak, man vänjer sig :) Jag har haft naglar så länge nu, men i början var de lite kämpigt haha..

2011-04-11 @ 22:27:26
URL: http://emstheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0