An empty belly is the best cook.



Matlusten försvann lika hastigt som den kom när min älskade son började kaskadspy på heeeela köksgolvet. Välkommen magsjuka, för 543e gången nu tror ja? Keep it clean on dagis förfan.
Så någon ordentlig middag blev det inte idag heller. Istället körde jag på min lilla klassiker, huuur gott som helst, grymt mättande & väldigt nyttigt (för alla er beach2011hetsare).
Men bäst av allt, löjligt simpelt!
 En skål med lättyoghurt, fiberhavregryn, krossade linfrön, pumpakärnor, solrosfrön, banan & russin.
Goosh, hade kunnat leva på detta! För att balansera upp allt nyttigt gamade jag i mig resterna av mitt "lördagsgodis". Ja, jag är snart 22 år och äter fortfarande lördagsgodis. I min vardag finns det nämligen två heliga saker som absolut inte kan försummas; Fredagsmys & Lördagsgodis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0