Who is better to share your dreams with than the person you dream about?

Så trött som jag var imorse har jag inte varit på läänge. Baby väckte mig gång på gång o försökte locka upp mig men i samma sekund som jag försökte resa mig så somnade jag om, till sist blev jag bokstavligen uppburen hehe.

På jobbet efter ett antal koppar kaffe piggnade jag till lite men har varit helt förvirrad i huvudet hela dagen, haha vet inte huur många gånger tony bara skakade på huvudet åt mina klantningar!
Milo hängde med baba & hans vän hela dagen o hade fått en ny fin mohikanfrilla, hahaa bra att dom fixade till den efter mitt lilla försök som slutade med att stackarn såg ut som ett gatubarn:D

Ikväll ska jag bara njuta av att inte ha ett skit att göra, för en gångs skull. Underbart! Till middag blir det lasagne & till efterätt äppelpaj dränkt i vaniljsås:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0