Within you I lose myself, Without you I find myself. Wanting to be lost again.

Nuuuu, äntligen så sitter jag ner för första gången sedan jag vaknade vid sju imorse.. mina ben vääärker & massage skulle sitta fiint!
Jobbelijobbjobb först, sen vidare på kafferep hos Sarah som hämtade Milo även idag. Seeen vidare hem, middag, städa, badning, nattning jaa you name it.
Mitt gamla jag hade klagat järnet nu men jag NJUTER till fullo. Efter att ha gjort nada i 1,5 år till att ha fullt upp varje minut är underbart. Att ha rutiner, jobb & ett normalt liv är guld värt.
Imorse flög jag upp och var på ett överdrivet bra humör, haha Milo strirrade i chock och undrade säkert var zombien till mamma tagit vägen?

Haha jag är verkligen sådär vidrigt glad idag meeeeen en sak gör mig en aning bitter..
...jag hade nämligen mer än gärna velat följa med Bror & gänget till Berns o Trey songz idag:( buhuh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0