I like to taste that sugar, that sweet and low. But hold up wait, new position. I put her on my plate then do the dishes.

Efter en tids överdriven trötthet så har jag vaknat till liv igen. Antar att all tidigare stress slog tillbaka lite bara:)
Gårdagen spenderades mest på en uteservering med Martina, massa mat, kaffehinkande & planer om framtiden.
Shopping blev det också, fick oförskämt mycket kläder för under tusingen. Helt sjuka reor!
Sen hem och fixa middag till mina babes. Det slutade med värsta actionfilmen när mixern exploderade, haha. Maten klarade sig som tur var och blev ljuuvlig, det blev kobide (persiska grillspett) med saffransris, grillade tomater och tzatsiki.

Nuu måste jag hoppa in i duschen efter ett tuuungt träningspass, svettades som en APA.
Sen gå & hämta min lilla apa också;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0