Irony is just honesty with the volume cranked up.

Vaknade av ett ryck i samma sekund som tvättiden började och flög upp. Kände mig sjuukt utvilad för en gångs skull:)
Jag har försovit mig i princip hela veckan och fått stressa för att hinna med allt som ska göras. Värst va igår då Milo o jag hade haft en uppesittarnatt framför heffaklumpen och gänget & vaknade till liv vid halv elva på dagen. Fick ringa och förklara läget för dagis och tänkte att han lika gärna kunde mysa med mami resten av dagen istället:)

Såå vi åkte en sväng till solna och åt lunch med baba och drog en minishopping. Sen tillbaka till orten för en middag med soulie ute i solen. Avslutade dagen med en tuung kladdkaka fylld med daim och vaniljglass. Ska inte öga mig själv sådäär fint men det är ett under att jag inte väger 150 kg med tanke på hur mycket jag äter, hahaha.

Nepp nepp tillbaka till tvättis! possss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0