They say real girls ain't never perfect, perfect girls ain't real.

Har drömt helt sinnessjuka saker hela natten och vaknade med ryck. När jag slog upp mina ögon låg hjärtat och stirrade två centimeter från mitt ansikte. Haha flöög en meter. Allt jag kunde tänka på var en feeet kebabrulle men eftersom att klockan bara va åtta på morgonen så hade jag inget alternativ än att somna om.
Lite senare gick vi o hämtade pizza, godis och film med tanke på att det inte var någon större idé att hänga i lekparken idag:)

De senaste dagarna har jag inte gjort något speciellt alls förutom att hängt hemma, Milosh farbror som han avguudar har också hängt här en del. Så har passat på och bakat piroger, frallor, chokladtårta, mat, ja you name it, hehe. Min lilla bebis har nya stora tänder på gång med feber & hosta på det:( Jag har också kännt mig helt mördbultad så jag antar att bacillerna även bet på mig .

Imorgon har jag masssooooor att fixa & komma ikapp med efter en veckas latande så ikväll ska jag bara ruttna i soffan och sova tidigt.

Laater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0