You have to die a few times before you can really live.

Först & främst, va ruuligt att så många besöker min blogg trots att uppdateringen är helt död;)
Dagen blev lite föör seg efter mina tre timmars sömn inatt, gick runt som en zombie tills jag ääntligen fick min välförtjänta power nap o en redbull på det.
Tanken var att vi skulle ha tagit med grillad kyckling och plockmat ut i solen och äta middag, tills det härliga monsunregnet kom hehe. Planerna ändrades om till taco night o tända ljus istället. Regnet är verkligen sjukt mysigt, så länge man håller sig inne. Såå vi tänkte fortsätta mysa bort det här dåliga vädret med en flaska vitt, jordgubbar, choklad, bubbelbad o en tuuung film. Låter inte helt fel va? :)

Pusss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0