I don't know much about being a millionaire, but I’ll bet I’d be a darling at it.

Loong time no see! Orkar eller rättare sagt hinner knappast ha någon daglig update här så det får bli lite när jag känner för det. Som idag, nu är det ääntligen heeelt lugnt och tyst här hemma och jag sitter här nybadad med en kopp varm choklad med min lilla bebis snarkandes i rummet intill:) Den här tiden på dygnet ser jag fram emot från att jag öppnar mina ögon på morgonen, den tiden då jag bara kan vaaa.

Idag blev en ruskigt seg dag, har ännu en visdomstand på gång, vilket betyder smäärta och ligga i sängen och tycka synd om mig själv! Hade inte ens planer på att ta mig ut i det fina vädret idag tills min älskling ringde och mutade ut mig till vällingby. Mutningen bestod sjääälvklart av shopping & thaimat, haha!
Den här shoppingturen blev det Milos tur att få en helt ny och stiilig sommargarderob, han var så fiiiin i alla sina nya kläder min lilla stolthet!
I förbifarten till kassan fick jag syn på en kjol & ett jättefint linne soo..i'm satisfied:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0