We fear rejection, want attention, crave affection & dream of perfection.

Dagen började lugnt i soffan framför nyhetsmorgon & en kopp kaffe. Börjar verkligen förstå hur mycket skönare det är att gå upp lite tidigare och kunna ta allt i slow motion på morgonen istället för att kasta sig upp tjugo minuter innan lillen ska vara på dagis.
Vid lunch åkte jag till sumpan och mötte upp mitt hjärta, sen åkte vi vidare till söder för att skriva på lite papper o äta mat.
Det är en sån sjuuk skillnad när bara vi umgås utan Milo, inte för att han är störande på något sätt men alla päron håller säkerligen med om hur viktigt det är att umgås utan barn ibland också:)

Neeepp nu ska jag alldeles strax sätta igång med middagen så jag kan tvätta i lugn & ro sen!

        

                                 

Åååh vad jag ÄLSKAR dessa två, ALDRIG att dom skulle misslyckas med en låt tillsammans!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0