You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Kom hem för någon timme sen efter en dag ute i Bålsta. Vi har grillat, chillat & kollat på spanska såpor, dubbat till persiska. Haha bara det blev komedi:)
Det känns lite perverst men jag tror närmare bestämt att jag ätit ett helt lamm idag. Kunde bara inte sluta gama, cuz i löööv lahmeeee och Milo också såklart. Mor upp i dagen, äter allt i stora mängder utan något bordskick och helst med händerna!
Den lilla grisen har dessutom tuggat sönder kamerasladden så några nya bilder blir det inte heller på ett tag, eller rättare sagt tills jag orkar åka och köpa en.
Nuu ska jag rulla till sängen för imorgon ska vi på tivoli & sen vidare till stranden, wiiihiiii:D


Kommentarer
Postat av: Antonia

TJOCKISUNGE!!! Gillart! Tjocka barn är bra. Och du är så jävla snygg. Sluta upp med det, jag får ångest.

2011-06-09 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0