Fall seven times, stand up eight.

Vi kom precis hem från bvc där Milo fick sin spruta och blev undersökt. Att hålla fast en fjorton kilos arg unge som inte vill ha någon spruta var inte det lättaste och det är antagligen inte lång tid kvar innan jag inte har en chans mot honom, haha:)

De senaste dagarna har varit rätt lugna, lillen va hos mormor ett dygn så det blev en låång välbehövd sovmorgon igår! När mami kom förbi och lämnade tillbaka honom igår så hade hon med sig ett stort paket och där i låg en sprillans barnvagn. Helt sjukt, bara några dagar innan hade jag och elskling kollat efter en ny vagn och det stod mellan den vi fick och en annan. Min mami känner mig braaaa med andra ord:)
Nu ska vi äta lunch sen rullar vi mot stan för ett annat läkarbesök & en fikadejt..Pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0