I listen to his heart beat because it plays my favorite song.

Heelt slut som artist är vad jag är. Pollen döödar mig!! Stackars mina älsklingar som möttes av en syn de sent kommer glömma imorse. Mina ögon var uppsvullna & knallröda och min röst lät bara som en hes zombieväsning hahaha. Det är så konstigt, min pollenallergi har olika styrkor varje vår, ena året lyckas jag klia bort mina hornhinnor medans nästa år så rinner det lite i ögonen bara.

Nu ska jag försöka hitta ork att röja lite här hemma innan det är dags för nästa möte, men först mååste jag gama i mig resterna av blåbärspajen jag gjorde igår, lätt mitt nya beroende:)
 Sitter även och ska beställa hem teoriböcker, nu jävlar är det dags. Det känns lite patetiskt att ta en taxi hem när jag storhandlat haha.



En dagens, tyvärr fick jag inte med min aaanzikt men kanske lika bra en dag som denna:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0