My love is like an open sea.

Jobbade halvdag idag medans Milosh var hemma med baba. Stackarn håller på och får sina baktänder i dundrande fart och har haft feber hela natten:/
Sen mötte jag upp mina älsklingar i stan, handlade hem mat och tajmade sååklart rusningstrafiken. Haatar att sitta ihoptryckt på tunnelbanan med massa människor, speciellt när vissa inte vet vad hygien innebär...
Men Milo äälskar det & vill prata med alla tjejer, idag lyckades han dessutom få in ett tjuvnyp på någon stackars tjejs roompa. Va ska det bli av denna gosse måntro? hehehe

Nu ska jag fixa middagen, idag blir det oxfilépasta med champinjoner & soltorkade tomater:) Sarah kommer också förbi lagom till middagsdags, som vanligt haha min älskade ungkarl<3



Milo & kusin Hugo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0