Dealing with backstabbers, there was one thing I learned. They're only powerful when you got your back turned.

Var precis och lämnade av lillen på dagis, helt orutinerad. Jag har mest skött hämtningen de senaste veckorna och var minst sagt tröööttt när Milosh började äta mitt anziiikt i ett försök att få mig att vakna, haha!
Frågan är vad jag ska sysselsätta mig med idag? Männen i mitt liv är på jobbet o dagis, jag är ledig o lägenheten är städad. Det ser ut att bli lika bra väder även idag så det lutar mot att jag bara kommer att koncentrera mig på brännan:)



kinderna fullproppade med banan, sooom vanligt. Kul att jag lever med äggmannen & bananpojken. Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0