Never ever let your memories become greater than your dreams.

Jooobbig morgon. Förstår inte hur jag kan vara så trött? Kanske för att jag fick flipp och började baka bröd och göra pannkakor igår kväll? Var på vippen att fortsätta med vaniljbullar också innan jag insåg att jag skulle få hålla på halva natten, haha.
Låg och latade mig i sängen imorse medans mina G's gick till dagis men sen var det bara att rulla upp för att äta frulle och lägga på ett ansiikt innan jag o baby skulle åka iväg. Efter vårat lilla äventyr runt i stan så åkte jag tillbaka till orten och åt lunch med Sarah. Kafferep i vanlig ordning efteråt på balkongen med de goodaste kakorna ever, jag är totalt fast som den sanna chokladsuckern jag är! Marabou lyckades veeerkligen med sina cookies:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0