I'm trippin' and I could not get over, I feel lucky like a four leaf clover


Jennifer lopez ft. Lil wayne - I'm into you

God underbara morgon! Nu när tvätten är vikt, frukosten undanplockad och mina män ivägskickade så börjar min morgon:) Förhoppningsvis blir det ännu varmare snart så jag kan sätta mig på balkongen och steka en stund. Snaaart ska vi sätta upp insynsskydd och hänga upp alla blommor så då kan jag sitta där i min lilla djungel, dricka islatte & pyssla om mina tomatträd heeela dagarna, haha!



Jag har sagt det tidigare och håller fortfarande fast i det, Milosh kommer bli en peerfect hemmafru. Han älskar att dammsuga, tvätta & på senaste tiden har han börjat insistera på att få va med när jag lagar middag.
Igår lagade vi potatisgratäng med kycklingfilé fyllda med grekisk färskost o örter. Idag har jag inte hunnit tänka ut något men det lutar mot lax. Grillad lax, måste måste mååste köpa en grilljävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0