Blame is just a lazy person's way of making sense of chaos.

Det krävdes fem alarm som ringde var tredje minut i nästan en timme för att få liv i mig och Milo imorse. Inte så konstigt när han var uppe och raceade till elva igår kväll. När jag väl fick honom i säng skulle vi kolla på film och som vanligt slutade det med att ojsan hoppsan så var klockan helt plötsligt 2 och då slog paniken in att jag knappt skulle få sova något och då kunde jag ännu mindre somna, haha stora problem.

Nu ska jag svepa en kaffe och göra något vettigt istället för att sitta här och ruttna..typ promenera till coop och handla så mycket som jag orkar bära hem. Måste haffa krukor till mina tomatträd också som börjar bli sååå stora, mina bebisaar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0