You don't like me? Why don't you take a seat next to the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Drog en sköön sovmorgon till tio idag. Det gåår bara inte att vakna upp på ett dåligt humör till skrattet från min lilla älskling & solen skinandes till max:)
Var sjukt hungrig när jag vaknade och trallade ner till ica för frulle och hamnade som vanligt i matkoma efter. Är så ovan vid att äta frukost så min kropp deckar direkt efter, hehe.
Nu ska jag städa & tvätta tills det skiner här hemma, det är ett jävla mysterium hur det blir stökigt här hemma när jag går och städar varje dag? Måste kanske lära grisarna att smutsiga kläder inte har egna ben att gå till tvättkorgen med? hahahaa


Kommentarer
Postat av: sarah

im waiting.....

2011-05-08 @ 12:39:32
URL: http://sarahangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0