According to my parents, I'm a potential serial killer.

Död uppdatering men nu är jag tillbaka:) Datorn har inte riktigt varit sig lik efter att Milo gick loss på den och just nu är det bara en tidsfråga innan jag får ett bryt på den och kastar den åt helvete, haha!
Helgen var lugn & skön, precis vad jag behövde när min pollenallergi snabbt byttes ut mot bihåleinflamation.
Men nu mår jag bättre och eftersom att dagis håller stängt idag och det är väärsta solen ute så ska jag och lilleman alldeles strax ta en prommis till vällingby på några ärenden sen såååklart till lekparken :)

Laaater!




Kommentarer
Postat av: anita

ät bitch

2011-06-02 @ 00:43:34
URL: http://sarahangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0